ترشیز کهن :
به گزارش پایگاه خبری قاصدبردسکن/رئیس اداره ارتباط با رسانه وزارت جهاد کشاورزی در تور رسانه ای تعدادی از خبرگزاری ها و مطبوعات کشور در بازدید از کارخانجات نساجی مدرس واقع در شهرک صعنتی بردسکن به خبرنگار ما گفت:خبرنگاران در قالب تورهای رسانهای با هدف معرفی ظرفیتهای کشاورزی از طرحها و پروژههای شاخص بازدید میکنند.مهندس محمد رضا سارولی با بیان اینکه بخش کشاورزی نیازمند منزلت بخشی، اعتبار و موضوعیت بخشی بوده است گفت: در همین راستا روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در تلاش است با کمک رسانهها فرهنگ، منزلت و قابلیت بخش کشاورزی را به جامعه معرفی کند.
وی ادامه داد: محور کار روابط عمومی جهاد کشاورزی تعیین سیاستهای اطلاع رسانی در بخش است که در این مسیر سعی شده با استفاده از همه امکانات رسانهای ارتباط و تعامل اثربخشی با جامعه کشاورزی کشور برقرار شود.وی عنوان کرد: برقراری تعامل مؤثر با خبرنگاران و رسانهها به عنوان ابزارهای انتقال پیام و اطلاعات در انتقال مفاهیم بخش کشاورزی از دیگر اقدامات روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی است.
وی با اشاره به گستردگی بخش کشاورزی و وظیفه خطیر تأمین امنیت غذایی که بر عهده این بخش است، افزود: اطلاعرسانی و اطلاع یابی در این حوزه نیازمند یک شبکه ارتباطی بسیار قوی است که بتواند با تمامی مخاطبان اعم از افراد جامعه، بهرهبرداران بخش کشاورزی و افراد تصمیمگیرنده حوزه کشاورزی ارتباط برقرار کند که خبرنگاران می توانند دراین حوزه نقش تاثیر گذاری را داشته باشند.
وی بیان کرد: خراسان رضوی یکی از قطب های مهم کشاورزی و اقتصادی و تکمیل زنجیره های تولیدات است که می تواند به عنوان یک الگو برای دیگر استان های کشور باشد.
وی محصول پنبه را یک محصول استراتژیک برای کشور با ارزش افزوده بالا دانست و گفت: یکی از اهداف تورهای رسانه ای در بخش های مختلف کشاورزی آشنایی بیشتر خبرنگاران از مراحل کاشت ، داشت و برداشت محصولات است و بررسی مسایل و مشکلات فرآوری بخش کشاورزی است. وی عنوان کرد: تورهای دیگر رسانه ای در فصول سال برگزار می شود و چون خراسان رضوی یکی از قطب های مهم تولید پنبه است برآن شدیم این تور رسانه ای را در این استان برگزار کنیم./انتهای پیام